Letní sezona byla v Moravia Aqualandu zdařilá, veřejnost se může těšit na novinky

PASOHLÁKY (okr. Brno-venkov) - Zhodnocení nedávno ukončené letní sezóny v Aqualandu Moravia ukazuje, že si návštěvníci pobyt v aquaparku užili plnými doušky.

Ve srovnání s loňskem více utráceli za relaxační masáže, též si více dopřávali chutné pokrmy. Od června do srpna vypili 60 tisíc drinků, 30 tisíc litrů piva a osvěžilo je více než 15 000 kopečků zmrzliny. Návštěvnost lze i přes chladnější počasí srovnat s předchozím rokem. Hotel Aqualand Inn hlásil plnou obsazenost, průměrná doba pobytu čítala 2,5 dne. Lidé se zde přitom mohou koupat ještě i nyní venku, a to díky vyhřívaným bazénům, které dosahují teploty 37 stupňů. Před létem agentura CzechTourism vyhodnotila pasohlávský aquapark jako nejnavštěvovanější místo na jižní Moravě. Do podzimní sezóny pak Aqualand Moravia vstoupí s novou wellness částí.

Aqualand Moravia ukončil letní sezónu. I přes chladnější počasí hlásí návštěvnost srovnatelnou s loňským rokem. „Návštěvnost je meziročně srovnatelná. Červen byl díky teplému počasí z hlediska návštěvnosti silnější než loni, stejně tak srpen. Oproti letním koupalištím máme výhodu, že nabízíme mnoho zábavy v rozsáhlé vnitřní části, ale také venkovní termální bazény o teplotě 37 stupňů,“ konstatuje šéf marketingu Aqualandu Moravia Tomáš Svoboda. Polovinu celkové návštěvnosti přitom tvoří rodiny s dětmi. Aquapark také představuje místo, kam míří i zahraniční turisté. „Z deseti návštěvníků jsou průměrně dva ze Slovenska a dva z Rakouska. Nově k nám zavítá i více Poláků,“ dodává Svoboda. Mezi nejoblíbenější atrakce se přitom řadily venkovní zelenožluté kolosy Abyss a Boomerango, které patří k unikátům v celé střední Evropě. „Lidé si hodně oblíbili také mořské vlnobití a při chladnějším počasí zmíněné venkovní vyhřívané bazény Romulus a Remus,“ doplňuje Tomáš Svoboda.

Ze zhodnocení letní sezóny, kterou Aqualand Moravia počítá od června do konce srpna, vyplývá, že návštěvníci více vyhledávali venkovní relaxační masáže a pobyt v aquaparku si zpříjemnili chutnými pokrmy a nápoji. „Nejprodávanějším nápojem bylo Mojito, jak v alkoholické, tak i nealkoholické verzi. Celkově návštěvníci během letního období vypili 60 tisíc drinků a zhruba 30 tisíc litrů piva. Spotřebovali také asi 500 kilogramů kávy. Z teplých jídel patřily mezi oblíbence řízky, hamburgery a klobásky, jinak se hojně konzumovaly také saláty. A lidé si pochutnali rovněž na více než 15 tisících kopečcích zmrzliny,“ říká Svoboda.

Dobře si vedl i hotel Aqualand Inn, který se nachází pár kroků od aquaparku. Oproti loňsku ubytoval více hostů a kapacita byla plně obsazena. „Hosté u nás strávili v průměru 2,5 dne. Zhruba 70 procent lidí je z Česka, 20 procent hostů přijíždí z Rakouska a deset procent ze Slovenska,“ doplňuje Svoboda.

Do podzimní a zimní sezóny vstupuje aquapark se zásadní novinkou, od níž očekává zvýšení návštěvnosti. „V říjnu otevřeme novou wellness část, která se bude jmenovat Pálava. Z panoramatické sauny, která nabídne kapacitu až 100 lidí, bude nádherný výhled na pálavskou krajinu. Sauna přitom bude unikátní i technologicky a díky její vysoké kapacitě budeme pořádat originální saunové ceremoniály. V listopadu budeme ostatně hostit evropské finále v saunových ceremoniálech Herbal Cup,“ prozrazuje Tomáš Svoboda.

O Aqualandu Moravia

Aqualand Moravia je nejmodernějším a největším aquaparkem v České republice. Děti i dospělí se mohou vyřádit na až 20 vnitřních a venkovních tobogánech a skluzavkách s celkovou délkou více než

1,7 km. Venkovní vodní atrakce Abyss a Boomerango určené až pro 3místné rafty si mohou v letních měsících návštěvníci vyzkoušet v rámci České republiky pouze v Aqualandu Moravia. Jedná se o unikátní atrakce v celé střední Evropě. K dispozici jsou, kromě jiných, i oblíbené celoročně otevřené tobogány U-Wave, Supercrater, Wild River nebo YellowCrash. Dětem jsou určené dětské bazény a skluzavky, užijí si také v bazénu s atrakcemi, kde mají k dispozici skákadla, šplhací sítě nad vodou, bublinkovače nebo chrliče. Aqualand Moravia nabízí celkem 14 bazénů s vodní plochou 3000 m2, některé s využitím vody z místního termálního vrtu, rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum, sluneční a římské lázně, Imperium Restaurant a Coffeeland. Součástí je také pár kroků vzdálený hotel Aqualand Inn.

(niv)