Aqualand Moravia zve na nové bazény, zařízení se daří

PASOHLÁVKY (okr. Brno-venkov) - Loňský rok se v Aqualandu Moravia nesl ve znamení novinek a investic.

V létě se vedení aquaparku pustilo do netradičního spojení s cirkusem, návštěvníci se dočkali nového vodního baru i 7D kina. V zimě pak byly do provozu uvedeny bazény s horkou vodou za osm milionů korun. A návštěvníci novinky ocenili. Za uplynulý rok jich přišlo 719 895, což je o 7 500 více než v roce 2016. Více než třetinu z nich tvořili cizinci.

 

Příznivci vodních radovánek se přitom mají na co těšit i v letošním roce. Aquapark plánuje otevření denních lázní, pracuje i na rozšíření venkovního areálu. Tradičně nejsilnějším obdobím v roce byla letní sezóna, kdy mohou návštěvníci využít rozsáhlého venkovního areálu a dvou extrémních vodních atrakcí Abyss a Boomerango. Letní měsíce poté ozvláštnilo netradiční spojení Aqualandu Moravia a cirkusu Jo-Joo, který u něj stál celé prázdniny.

 

„Cirkusové léto bylo u návštěvníků velmi úspěšné. Ocenili možnost vyfotit se se zvířaty i tematické animace. Díky zdokonalení odbavení a vyhrazení vchodu pro návštěvníky nakupující na e-shopu se nám navíc podařilo zrychlit proces a odbavit až 1400 návštěvníků za hodinu,“ řekl Úspěchu ředitel Aqualandu Moravia Petr Pavlacký.

 

Radost má nejen z letního provozu, ale také z posílení návštěvnosti během mimosezónních měsíců. Rostoucí zájem i mimo sezónu podpořila zejména výstavba nových horkých bazénů, do kterých aqualand investoval osm milionů korun. Venkovní bazény nabízejí bez ohledu na počasí termální vodu o teplotě 37 °C a již od slavnostního otevření se těší velké oblibě.

 

Aqualand Moravia je populární u tuzemských i zahraničních návštěvníků. Aquapark tak vloni navštívilo 65 % Čechů, 19 % Slováků a 14 % turistů z Rakouska. Cestu do Pasohlávek si našli též Němci a Poláci, vedení aquaparku však registruje i jednotlivce z Austrálie, Kanady, USA nebo Islandu. Nejmodernější aquapark v České republice v uplynulém roce navštívily rovněž slavné osobnosti. Odpočinek a zábavu si přišla užít například Česká Miss Lucie Kovandová, známí sportovci nebo umělci, jako jsou David Koller či Richard Genzer.

 

Návštěvníci si v areálu aquaparku ale neužívali pouze atrakcí a vodních radovánek. Během uplynulého roku vypili 160.000 míchaných nápojů ve vodních barech a spotřebovali 200.000 litrů nealkoholických nápojů. V restauraci si pochutnali na 30 tisících porcí svíčkové, 45 tisících řízků, 30 tisících litrů polévek nebo 140 tisících porcí salátů. K přípravě pokrmů místní kuchaři spotřebovali 80 tun masa, 30 tun hranolek a dvě tuny tuny kávy.

 

Spotřebou vody se poté Aqualand v sezóně řadí na úroveň menšího města. „V rámci šetrnosti k přírodě si vlastní vodu vyrábíme z Mušovských jezer a dále využíváme geotermálního zdroje vody, který je druhý nejsilnější sirný pramen v ČR. Navazujeme tak na bohatou historii místa, které bylo významné už v dobách Římské říše, a všem návštěvníkům nabízíme bazény s blahodárně působící termální vodou,“ poznamenal Pavlacký.

 

Všem zájemcům o ubytování byl po celý rok k dispozici také přilehlý hotel Aqualand Inn. Ten nabízí ubytování ve 32 dvoulůžkových pokojích různých kategorií a čtyřech luxusních apartmánech až pro pět osob. Obsazenost hotelu se během letní sezóny blížila ke 100 %, celoročně pak bylo obsazeno průměrně 80 % lůžek. Více než polovinu hotelových hostů tvořili v předešlém roce Češi, čtvrtina ubytovaných přijela ze Slovenska a 20 % z Rakouska. Hoteloví hosté mohli v rámci pobytu využít také mnoho výhod, mezi něž patří neomezený vstup do aquaparku, slevy na masáže a procedury, parkování v uzavřeném hotelovém areálu, pozdější odjezd nebo slevu na ubytování při rezervaci dříve jak 30 dní předem.

 

O návštěvníky Aqualandu Moravia, jehož rozloha je 5 hektarů, se v roce 2017 staralo přes 110 stálých zaměstnanců a přes 500 brigádníků, čímž se AQM řadí mezi největší zaměstnavatele v regionu. „Velmi nás těší zájem mladých lidí, kteří oceňují nabídku flexibilních brigád dle jejich aktuálních časových možností, ale i lidí v produktivním věku. Těm v hlavním pracovním poměru nabízíme řadu benefitů, jako je vstup do aquaparku pro zaměstnance i rodinu celý rok zdarma, zaměstnanecké svozy a další zvýhodnění,“ doplnil Martin Chomča, vedoucí HR v Aqualandu Moravia.

 

Také pro rok 2018 plánuje vedení aquaparku celou řadu novinek. Tou největší bude otevření části areálu pod názvem denní lázně, které nabídnou hostům balíček jednodenní relaxační péče v samostatných privátních prostorech s vysokým komfortem a nabídkou mnoha služeb v ceně vstupenky.

 

„Mimo to stále usilovně pokračujeme v přípravě projektu rozšíření aquaparku o gigantický vodní rodinný tobogán, super dlouhou divokou řeku nebo vodní dětský svět. Tato nová část areálu by mohla přivítat své první návštěvníky již v létě roku 2019,“ dodává Petr Pavlacký.

 

 

 

O Aqualandu Moravia

 

Aqualand Moravia je nejmodernějším a největším aquaparkem v České republice. Děti i dospělí se mohou vyřádit na 20 vnitřních a venkovních tobogánech a skluzavkách s celkovou délkou více než 1,7 km. Venkovní vodní atrakce Abyss a Boomerango určené až pro 3místné rafty si mohou v letních měsících návštěvníci vyzkoušet v rámci České republiky pouze v Aqualandu. K dispozici jsou, kromě jiných, i oblíbené celoročně otevřené tobogány U-Wave, Supercrater, Wild River nebo YellowCrash. Dětem jsou určené dětské bazény a skluzavky, užijí si také v bazénu s atrakcemi, kde mají k dispozici skákadla, šplhací sítě nad vodou, bublinkovače nebo chrliče. Aqualand nabízí celkem 12 bazénů s vodní plochou 3000 m2, některé s využitím vody z místního termálního vrtu, rozsáhlou wellness zónu Forum Romanum, sluneční a římské lázně, Imperium Restaurant a Coffeeland.

 

(niv)

 

 

 

Foto - Aqualand Moravia